duminică, 3 mai 2009

Campionatul National De Vrajeli Ieftine


Aici vom face o lista de " vrajeli ieftine " consacrate . . . in limbajul nostru cotidian: Sub Egida vrajeli pt. baieti:
1. ''pai ea nu e aks k e la lucru pana my tz si oricum azi nu my am chef sa ies din casa k vreau sa fac o baie si sa ma uit la un film''...
2 . " fara sa te jignesc nu obisnuiesc sa dau nr de tel la pers care am purtat o sg conversatie p mess si nu obisnuiesc sa ies cu pers care imi lasa msj p hi5..."
3. " cea mai mare vreajala ieftina este:
      
    -  vreau sa ramanem amici!

(Tipica pt. femei, nu pot lasa o liana din mana pana n-au alta sa se prinda, si cand au alta mai vor uneori sa se poata balansa si pe prima liana . . . cine stie . . . doar is femei . . .
"
4. De fiecare data cand cunoastem o femeie noua ne facem asa o socoteala chiar dak inconstient cam cu cati barbati a fost inaintea noastra, e bine sa luam date empirice si calcule matematice exacte fiindca ele oricum au doar o varianta de raspuns :

" - Dragule, esti al doilea doar . . . "

Acestea fiind spuse orice am descoperi noi empiric si matematic ulterior devine superfluu fiindca exista un antecedent . . . mai mult sau mai putin " penal " . . .
----------------------------------------------------------------------------------------------


Aici vom face o lista de " vrajeli ieftine " consacrate . . . in limbajul nostru cotidian:
Sub Egida vrajeli pt. fete:

1. " ... trebui sa pun o poza in portofel ca atunci cand ma uit in el si nu am bani macar sa vad ca d bogat sunt ca o am pe ea ... "
2. " ... tatal tau e hot !
- De ce ?
- Fiindca a furat stelele si le-a pus in ochii tai ".



---------------------------------------------------------------------------------------
La final o serie de vrajeli pt. gay si lesbiene :

. . . inca nu avem materiale aici . . . :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu