miercuri, 13 mai 2009

Cand n-ai ce vinde vinzi virginitatea - - - VRAJEALA IEFTINA TIPICA PT. FEMEI . . .




Alina Percea, romanca adolescenta care si-a scos virginitatea la licitatie pe Internet, povesteste cum a fost prima sa partida de sex. Castigatorul a fost un om de afaceri italian in varsta de 45 de ani, insa Alina nu a avut nicio problema cu acest detaliu.

"Cand s-a terminat licitatia, i-am dat un e-mail sa il felicit", spune tanara, care spera sa primeasca cel putin 50.000 de lire, insa licitatia s-a incheiat la doar 8.800 de lire, informeaza Daily Mail.

Barbatul i-a raspuns si i-a spus sa merga in Italia sa se intalneasca.
"Mi-a spus sa merg la Venetia sa ne intalnim", spune Alina, care spera sa intalneasca un barbat frumos ca in filmul "Pretty Woman".

"La terminalul de sosiri a aparut un barbat, mi-a zambit, mi-a dat o cutie de ciocolata si mi-a spus ’Bine ai venit la Venetia’. Arata mult mai tanar de 45 de ani, scund, dar bine imbracat, cu par inchis la culoare, ochi verzi si un zambet dragut", a povestit adolescenta de 18 ani.

"Ne-am sarutat si apoi ne-am dezbracat reciproc. Nu am facut niciodata asa ceva, asa ca era foarte nervoasa. M-a intins pe pat, m-a sarutat pe corp si apoi am facut sex. M-am simtit atrasa de el si mi-a placut, chiar daca a fost putin dureros", povesteste Alina.

Tanara spune ca a doua zi s-au comportat exact ca un cuplu si ca doreste sa il mai intalneasca pe italian.

Un comentariu:

  1. Ok, poate cel mai stupid lucru pe care l-am auzit vreodata. Degeaba vinzi virginitatea 1 data (sau ma rog incerci de mai multe ori :P) daca dupa acest lucru te vinzi gratis o viata.

    RăspundețiȘtergere